Úgy döntöttem, hogy gondolkodás a tett halála... nem filózni! Indulni...
Így aztán reggel izibe megvitattuk a kiscsaláddal, hogy majális... nekik. Én meg megyek a Pádisra.
Megyek. De mivel. Mert a Tenere szervízbe, a kis DR-en nincs még műszaki, a Beta Alp 4.0 országúton kényelmetlen (min. 500 km aszfalt...) viszont terepen nyerne. A Honda Pantheon 150 meg aszfalton brillírozna, de terepen lenne gyenge. Végül mégis mellette döntöttem, mert így könnyebb volt csomagolni - az ülés alatti rekesz szinte mindent képes volt elnyelni.
Nagyon jó ez a motor - de komolyan...
Aztán letértem az aszfaltról és jött a meglepi: a 150 köbcenti egy-egy meredekebb feljárón igen hamar elfogyott. Valószínűleg túl nehéz görgőket tettünk bele, mert a meredek feljárón csak bőgött a motor, de alig ment előre... aztán inkább visszafordultam. Nem akarom leégetni a variátort - még haza is kell jutni valahogy.
Szóval, akik robogóval jönnek azok lőjék be jól a váltót, mert különben szétégetik az egészet...
Ultra brutál lesz.
Biherfürdőre egy nagyon jó nyomot találtam, szép hely - hosszú-hosszú meredek murvás feljárókkal tűzdelve. Remélem, hogy menni fog.
Aztán Biharfüredről át a Pádisra.... na, ezt kb. félúton feladtam. Annyira füstölt már a variátor, hogy nem kínoztam tovább. Reméljük, hogy Simsonok jobban bírják. Ha nem, akkor megyünk aszfalton, de azért kipróbáljuk.
A többit nem jártam be - mert az úgyis ismerem.... ;)
Szóval gatya felköt, ez kemény meccs lesz.
Videó: sportmotoron... klikk.
Képek: