×

Hiba

[sigplus] Kritikus hiba: A galéria forrásául szolgáló enduro/2010-07-25 mappát nem egy alapmappához viszonyított relatív útvonallal adta meg.

×

Figyelmeztetés

JFile: :olvasás: Nem nyitható meg a fájl: /home/takacsek/public_html/components/com_jcomments/js/jcomments-v2.3.js?v=12
JFile: :olvasás: Nem nyitható meg a fájl: /home/takacsek/public_html/components/com_jcomments/libraries/joomlatune/ajax.js?v=4
Main menu
Nincsenek események

Az isteni kvártedből lassacskán két éve, hogy Robi barátunk egészségügyi problémáktól szenvedve szüneteltetni volt kénytelen élete egyik nagy szenvedélyét, a motorozást... Három nagyon komoly műtét után úgy tűnt, hogy lassacskán készen áll a visszatérésre. Ennek örömére úgy döntöttünk, hogy vasárnap ellátogatunk a régi ütős endurózásaink helyszínére egy kis lelki erőt meríteni a táj szépségéből a mielőbbi teljes felépülés érdekébe... persze csak ultralájtosan, nézelődősen, betegesen...

Mivel sajnos már egy rakás ilyen rehabilitációs túra szenvedő alanya lehettem, így örömmel vállaltam, hogy aktív részese legyek ennek a projektnek... Mivel a gazdasági válság minket is keményen sújtott, így az útiköltségek optimalizálása érdekébe rábeszéltük (nem állt sokból) SDI-t, hogy jöjjön el harmadiknak... (Gábor barátunk is szívesen jött volna, de jelenleg nem volt erre az útra alkalmas motorja.)

Hogy időbe el tudjunk indulni, már szombaton összeröffentettük egy helyre a motorokat, így hajnalba már nagy izgalommal faltuk a kilométereket a hegyek irányába... Lelkesedésünknek még az időjósok özönvízzel fenyegető megnyilvánulásai sem tudtak határt szabni... nem úgy mint Nagylaknál a határ bősz őre, aki egy pillantással kiszúrta, hogy Robinak biz lejárt a személyije, már vagy 2 napja... Hiába vettük elő a legbájosabb mosolyunkat - kénytelenek voltunk visszafordulni.

Hazafelé végig zuhogott az eső.

Szomorú...

Itthon is esegetett, de aztán úgy döntöttünk, hogy ha már a motorozásra szántuk ezt a napot, akkor legalább a környéken gurulunk egyet. Nem is lennénk normális endurósok, ha egy kis eső megakadályozna ebbe.... Suttyomba (a kis család észre ne vegye, hogy megérkeztünk...) lerámoltunk a futóról, felvettük a legesőállóbbnak tűnő ruháinkat és már döngettünk a környék esőáztatta útjain...

Szegedet anyai hévvel ölelte körbe a felázott agyagos töltés - igen marasztaló élményt nyújtott... Végül kisebb korcsolyázások árán azért csak sikerült elérni a homokosabb részekre, ahol már a lovak közé csaphattunk. Persze mondanom sem kellett, hogy az eső folyamatosan esett.... Aztán már inkább zuhogott...

Nem mentünk túl nagy tempót, hiszen rehabilitáltunk és alapvetően alig láttunk valamit... Kb. 2 óra múlva adták fel az esőruhák a reménytelen küzdelmet és kb. ekkora értünk oda a zsanai benzinkútra, amit a tiszteletünkre időközbe bezártak.

Meglátogattunk egy-két homokbányát, egy-két régebbi enduró pályát... próbáltunk az úton való csapatás helyett technikásabb erdei ösvényeket követni...

Délután egy után értünk végül haza, piszokul elázva, de kellemesen elfáradva... Alapvetően úgy érzem, hogy a célunkat már-már jobban elértük ezzel a túrával, mintha a hegyek között szivattuk volna magunkat (mert ugye ott a legjobb indulat mellett is előfordul az olyan).

Köszönöm a srácoknak a részvételt és Robinak további sikeres rehabot kívánok... a magam részéről gyógyultnak nyilvánítom.

Egy-két kép (a nagy eső miatt alig vettük elő):